• 15-04-2020, 12:26:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Wp yeni editörün en büyük kusurlarından biri orantısız başlık kutusu boyutu. Yazacağımız sadece 8 kelime başlık. Ama bakıyorsun ekranda reklam tabelası gibi sırıtıyor.
    Konu yazarken yapılacak onca şey oluyor, sadece bir başlık için bile böyle alan ayrılması çok saçma.


  • 15-04-2020, 12:27:37
    #2
    Classic Editor' u kullanıyorum hocam.
    ilk çıktığı zamandan beri alışamadım yeni editör'E.
  • 15-04-2020, 12:31:43
    #3
    yeni editöre alışabilen yok sanırım hocam
    eklentiler>yeni ekle>Classic Editor>indir>kur
  • 15-04-2020, 12:31:48
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gutenberg'i eski haliyle kullanabilirsiniz
    Eski editör için; https://www.r10.net/wordpress/230811...post1076736850