Wp yeni editörün en büyük kusurlarından biri orantısız başlık kutusu boyutu. Yazacağımız sadece 8 kelime başlık. Ama bakıyorsun ekranda reklam tabelası gibi sırıtıyor.
Konu yazarken yapılacak onca şey oluyor, sadece bir başlık için bile böyle alan ayrılması çok saçma.