• 10-08-2019, 19:55:04
    #1
    Arkadaşlar öncelikle bayramınız mübarek olsun.
    Postlara girdiğimde text veya html yaz gibi ekran geliyor sebebi ne olabilir acaba ?
  • 10-08-2019, 20:14:30
    #2
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar hocam sizinde bayramınız mübarek olsun. Ekranı tam olarak atma şansınız varsa daha detaylı yardımcı olabilirim. Wp'den ulaşırsanız hızlıca çözmeyede çalışırım. Profilimde numaram yazıyor.
  • 10-08-2019, 23:49:33
    #3
    Teşekkürler hocam sorunu çözdüm kullanıcı aralarından kaynaklanıyormuş fakat o ayar nasıl değişti onu bilmiyorum. Alakanız için teşekkür ederim.