Normalde side index sayfası şöyle "siteadı/sitemap.xml"
Ama yoast kurunca "siteadı/sitemap_index.xml" oldu

Ben search konsoldan index gönderirken hangisini göndermem gerekir.
Bir de makale girişi yapınca bu xml ye otomatik işleniyor değil mi onun için xml hazırla gibi bişey yapmama gerek var mı