Makaleler alıp paralar harcıyoruz bir yerlere gelsin diye, şerefsizler nelerle uğraşıyorlar. Sitemde pek hit yok açıkcası 157 konu var, 5 günde bir makale alıp eklerim. Ben ekleme yapmaya üşeniyorum bu adiler bu kadar domaine para verip siteyi açmaya ve linklerini eklemeye nasıl üşenmiyor. Valla çok sinir oldum insanların emekleriyle oynuyorlar. A..'dan girdim B..'den çıktım açıkcası

Aşağıdakiler daha 2 konu içerisinden alınmış görüntüler. Yani İstanbul ile Ankara'da yer kalmamış. Peki sitesi hitli olup 1K konusu olan birine yapsaylardı ?

Özellikle 500 konu üzeri sitesi olanlar belkide farkında bile değillerdir. Aşağıdaki gibi farkınızda olmadan makalelerin içine yerleştiriyorlar.
