• 19-06-2013, 10:54:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Elimde ücretli eklenti olmasa kesinlikle kullanırdım
  • 19-06-2013, 18:23:43
    #11
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski yazıları imlememesi tek eksiği. Bunun dışında gayet iyi bir eklentidir.
    Ayarlarındaki
    "Who can see auto-posting options on the "New Post" and "Edit Post" pages and make autoposts?"

    işaretinde kendi rütbenizi seçin, ve sonra her eski yazının altında paneli görünecek eski yazıları gönderebilirsiniz bu şekilde..

    Yazıyı düzenle diyin aşağıya inip, repostlayın.
  • 20-06-2013, 00:57:45
    #12
    tarkant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kurdum ama yazıyı yazıpta publish e tıklayınca çok bekliyor,bakıyorum facebook'a eklemiş mesela;ama hala beklemede görünüyor.Sizde de aynı şekilde bekliyor mu yazıyı gönderirken?
    Ben Kuramadım Daha Facebook Eklentisini Yapamadım Daha Doğrusu
  • 20-06-2013, 12:18:58
    #13
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Kuramadım Daha Facebook Eklentisini Yapamadım Daha Doğrusu
    Evet anında ekle dediğimiz için ve çok hesap olduğu için ram yetmiyor bende bu durumdan müzdaribim.

    Hem haberi eklemeye, hem bu eklentiden sitelere göndermeye vs ramimiz yetmiyor
  • 21-06-2013, 00:08:56
    #14
    Eklenti Ayarlarını vs. Hiç Bilmiyorum Arkadaşlar kendi Blogumda Ücretli Var Bunuda Arkadaşım Kurmuş Onda Gördüm Paylaşıyım Dedim.
  • 29-06-2013, 22:29:34
    #15
    teşekkürler indirip deneyeceğim
  • 01-07-2013, 12:24:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    nasıl bir yol ezlenmesi gerekiyor indirdikten sonra
  • 01-07-2013, 21:27:03
    #17
    Teşekkürler
  • 02-07-2013, 22:40:23
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aşağıda ki gibi hata alıyorum.

    Alıntı
    Google+ doesn't have a built-in API for automated posts yet.
    The current Google+ API is "Read Only" and can't be used for posting.

    You need to get a special API Library Module to be able to publish your content to Google+.