Merhaba arkadaşlar;
ThemeForest'ten tema alacağım anlayan biri bir bakabilirmi? Komisyon karşılığı ona da aldırabiliriz.
Şimdiden kolay gelsin.
ThemeForest'ten anlayan var mı?
20
●1.353
- 21-09-2014, 18:52:50Komisyon vs. önemli değil de, tam olarak ne istiyorsunuz acaba?
Satın alma aşamaları hakkında bilgi mi?
Satın aldıktan sonra düzenleme işleri mi?
- 21-09-2014, 18:55:58AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle teşekkür ederim, Satın alma işlemleri hocam mesela satın aldıktan sonra lisans nasıl alınıyor?
- 21-09-2014, 18:58:00Tema alım konusunda
ilk önce hesabınıza para yüklüyorsunuz paypal veya kredi kartıyla yapabilirsiniz.
tema 16 dolar diyelim 16 dolar çekmez belli bakiyeler var min. 20$ çeker 4 dolar hesabında kalır.
Bakiye yüklendikten sonra hangi temayı alıcaksınız ilan sayfasınandan satın alma işlemini gerçekleşitirin zip dosyasını indiriceksin.
Wordpress ise, wp kurun tema dosyalarını ftpye atın size xml dosyası vericek import edin panelden demoda ne varsa aynısı sitende yayınlanıcaktır.
html tema ise basit zaten - 21-09-2014, 18:59:172 seçeneği vardı. Biri kredi yükleyip satın almak.Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de direk tema fiyatı + 2 dolar şeklinde paypal ödemesi.
Satın aldıktan sonra indirme linki geliyor zaten.
Profil alanında indirilebilecek temalar (aldığınız ve daha önce/sonra alınanlar vs.)
Dosyayı indirip rarlı halini temalarımdan yüklüyorsunuz ve kullanıyorsunuz.
- 21-09-2014, 19:02:09Bu işlemi yaptığım zaman lisansı banamı geçiyor hocam? Lisansı nereden görüntüleyebilirim?AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2014, 19:06:02Lisans ortak oluyor. Yani komple satın almak için 1000$ gibi birşey olur muhtemelen, satıştan kaldırılıyor öyle alınca.Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öbür türlü farklı sitelerinize de kurup kullanırsınız.
- 21-09-2014, 19:06:41Ben geçen hafta theme forest dan tema satın aldım. Fakat lisans ile ilgili hiç bir işlem yapmadım. Belki bana verdiği zipli dosya otomatik olarak lisanslanıyordur bilmiyorum, fakat herhangi bir domain lisanslama işlemi yapmadım.Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle