• 21-09-2014, 18:51:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar;
    ThemeForest'ten tema alacağım anlayan biri bir bakabilirmi? Komisyon karşılığı ona da aldırabiliriz.

    Şimdiden kolay gelsin.
  • 21-09-2014, 18:52:50
    #2
    Komisyon vs. önemli değil de, tam olarak ne istiyorsunuz acaba?

    Satın alma aşamaları hakkında bilgi mi?
    Satın aldıktan sonra düzenleme işleri mi?
  • 21-09-2014, 18:53:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aldığınız temada düzenlemeler kurulum yapılandırma ayarlar istediğiniz görünüm türü her dediğinizi yapabilirim.

    pm atmanız yeterli.
  • 21-09-2014, 18:55:58
    #4
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon vs. önemli değil de, tam olarak ne istiyorsunuz acaba?

    Satın alma aşamaları hakkında bilgi mi?
    Satın aldıktan sonra düzenleme işleri mi?
    öncelikle teşekkür ederim, Satın alma işlemleri hocam mesela satın aldıktan sonra lisans nasıl alınıyor?
  • 21-09-2014, 18:58:00
    #5
    Tema alım konusunda

    ilk önce hesabınıza para yüklüyorsunuz paypal veya kredi kartıyla yapabilirsiniz.

    tema 16 dolar diyelim 16 dolar çekmez belli bakiyeler var min. 20$ çeker 4 dolar hesabında kalır.

    Bakiye yüklendikten sonra hangi temayı alıcaksınız ilan sayfasınandan satın alma işlemini gerçekleşitirin zip dosyasını indiriceksin.

    Wordpress ise, wp kurun tema dosyalarını ftpye atın size xml dosyası vericek import edin panelden demoda ne varsa aynısı sitende yayınlanıcaktır.

    html tema ise basit zaten
  • 21-09-2014, 18:59:17
    #6
    Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle teşekkür ederim, Satın alma işlemleri hocam mesela satın aldıktan sonra lisans nasıl alınıyor?
    2 seçeneği vardı. Biri kredi yükleyip satın almak.
    Bir de direk tema fiyatı + 2 dolar şeklinde paypal ödemesi.

    Satın aldıktan sonra indirme linki geliyor zaten.
    Profil alanında indirilebilecek temalar (aldığınız ve daha önce/sonra alınanlar vs.)

    Dosyayı indirip rarlı halini temalarımdan yüklüyorsunuz ve kullanıyorsunuz.
  • 21-09-2014, 19:02:09
    #7
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 seçeneği vardı. Biri kredi yükleyip satın almak.
    Bir de direk tema fiyatı + 2 dolar şeklinde paypal ödemesi.

    Satın aldıktan sonra indirme linki geliyor zaten.
    Profil alanında indirilebilecek temalar (aldığınız ve daha önce/sonra alınanlar vs.)

    Dosyayı indirip rarlı halini temalarımdan yüklüyorsunuz ve kullanıyorsunuz.
    Bu işlemi yaptığım zaman lisansı banamı geçiyor hocam? Lisansı nereden görüntüleyebilirim?
  • 21-09-2014, 19:06:02
    #8
    Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işlemi yaptığım zaman lisansı banamı geçiyor hocam? Lisansı nereden görüntüleyebilirim?
    Lisans ortak oluyor. Yani komple satın almak için 1000$ gibi birşey olur muhtemelen, satıştan kaldırılıyor öyle alınca.

    Öbür türlü farklı sitelerinize de kurup kullanırsınız.
  • 21-09-2014, 19:06:41
    #9
    Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işlemi yaptığım zaman lisansı banamı geçiyor hocam? Lisansı nereden görüntüleyebilirim?
    Ben geçen hafta theme forest dan tema satın aldım. Fakat lisans ile ilgili hiç bir işlem yapmadım. Belki bana verdiği zipli dosya otomatik olarak lisanslanıyordur bilmiyorum, fakat herhangi bir domain lisanslama işlemi yapmadım.