Merhabalar. Kendimi Slider Revolution konusunda geliştirmek istiyorum. Yeni versiyonda baya bi yenilik yapmışlar sanırım. Lisans satan arkadaş var mı? Tercihen one-time lisans daha iyi olur ama fiyata bağlı olarak yearly lisans da işimi görebilir.