Merhaba,
R10'da da olduğu gibi "Konu Abonelik ayarları" - "Yorumlara Abone Olmak İstemiyorum" - "Yorumlara Abone Olmak İstiyorum" tarzında konuya yorum yapıldığı zaman haber veren güncel, siteyi yormayan bir eklenti mevcut mudur?
Yorumlara Abone Olma Eklentisi
0
●44