Anket Windows Vista mı, Windows 7 mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 78
Windows Vista mı, Windows 7 mi ?
Windows Vista
%23,08 (18 Oy)
Windows 7
%76,92 (60 Oy)
  • 28-08-2009, 05:46:36
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Windows XP(Sp2,Sp3), Vista Home Premium,Vista Ultimate, Windows 7 Ultimate işletim sistemlerini kullandım. Şu anda kullanmakta olduğum işletim sistemi ise Windows 7. Gerek görsellik bakımından gerekse performans bakımından gayet güzel. En büyük artılarından biri ise günümüz driverlerinin bir çoğunu otomatik olarak tanıması
  • 28-08-2009, 06:29:24
    #20
    Windows 7, vistaya 27 oy fark atmış
  • 28-08-2009, 14:33:24
    #21
    Bende Windows 7 Daha Kaliteli Herseyiyle
  • 28-08-2009, 14:58:22
    #22
    Tabiki Windows 7...
  • 28-08-2009, 20:50:24
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Evet ,vistaya göre hem görsellik hem performans açısından gayet iyi bir işletim sistemi olmuş.Çoğu arkadaşın söylediği gibi driverları otomatik olarak tanıması ise en iyi özelliklerinden bir tanesi.
  • 28-08-2009, 21:47:34
    #24
    kullanmadım ama eylülün sonunda kullanıcam tabiki win.7
  • 15-09-2009, 16:48:03
    #25
    Herseyiyle win7 windowsun diger surumlerinden tamamen ustun... Gerek performans gerek gorsellik...
  • 15-09-2009, 23:02:47
    #26
    Windows 7 tabikide
  • 10-10-2009, 01:33:38
    #27
    Windows Yedü