• 26-02-2013, 23:17:02
    #1
    hatayı çözdüm teşekkürler
  • 26-02-2013, 23:20:59
    #2
    Merhabalar,

    sunucu ve paket entgrasyonlarını düngün yaptınızmı ?
  • 26-02-2013, 23:22:10
    #3
    LocalSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    sunucu ve paket entgrasyonlarını düngün yaptınızmı ?
    Evet o konuda sıkıntı yok, geçen açmıştı denemiştim şimdi açmıyor