LocalSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

sunucu ve paket entgrasyonlarını düngün yaptınızmı ?
Evet o konuda sıkıntı yok, geçen açmıştı denemiştim şimdi açmıyor