• 19-09-2012, 18:31:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba çok aradım ama bulamadım malesef bilgisi olan ve yardımcı olmak isteyen arkadaşları bekliyorum sitenin en sağ tarafına veya sol tarafına kenara yapılmış livechat gibi bir buton koymak istiyorum sayfayı aşağı indirdiğimde oda inecek şekilde bu konuda bilgisi olan varmı acaba yardımcı olabilirmi? teşekkürler
  • 19-09-2012, 18:50:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    livezillayı kurarsanız bu otomatik olarak onun bir eklentisidir.
  • 20-09-2012, 19:25:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cosbilisimtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    livezillayı kurarsanız bu otomatik olarak onun bir eklentisidir.
    ben onu bulamadım yada tam detaylı bilgiye sahip değilim yardımcı olabilirmisiniz bana bu konuda?