Tasarımıma Birşey Eklemek İstiyorum.
2
●441
- 19-09-2012, 18:31:54Üyeliği durdurulduMerhaba çok aradım ama bulamadım malesef bilgisi olan ve yardımcı olmak isteyen arkadaşları bekliyorum sitenin en sağ tarafına veya sol tarafına kenara yapılmış livechat gibi bir buton koymak istiyorum sayfayı aşağı indirdiğimde oda inecek şekilde bu konuda bilgisi olan varmı acaba yardımcı olabilirmi? teşekkürler
- 19-09-2012, 18:50:23Üyeliği durduruldulivezillayı kurarsanız bu otomatik olarak onun bir eklentisidir.
- 20-09-2012, 19:25:14Üyeliği durdurulduben onu bulamadım yada tam detaylı bilgiye sahip değilim yardımcı olabilirmisiniz bana bu konuda?cosbilisimtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle