Merhaba çok aradım ama bulamadım malesef bilgisi olan ve yardımcı olmak isteyen arkadaşları bekliyorum sitenin en sağ tarafına veya sol tarafına kenara yapılmış livechat gibi bir buton koymak istiyorum sayfayı aşağı indirdiğimde oda inecek şekilde bu konuda bilgisi olan varmı acaba yardımcı olabilirmi? teşekkürler