• 27-05-2010, 19:23:13
    #1
    Merabalar

    Forumda bazı arkadaşlar bizden aldıgı hazır temayı başka insanlara satmaya kalkıyor bu temalardan alan arkadaşlar çalmış olarak işlem görür altını çiziyorum özelikle bizim hazır temamızı bizden başka kimse satamaz satın alan kişi dolandırılmıştır bu tuzağa düşen müşteriler için whmcspark hiç birşey yapmayacaktır.

    Saygılarımla
    Sadettin Karlı
  • 27-05-2010, 19:30:36
    #2
    konuyu açmamdaki sebeb genelde bu işin r10 da dönmesinden ötürü.
  • 27-05-2010, 21:04:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sadettin bey anlık olarak hangi domain veya IP lere kurulu olduğunu göreceğiniz bir kodcuk yerleştirseydiniz keşke. Bu şekilde böyle şeylerin önüne geçebilirdiniz.
  • 28-05-2010, 11:44:18
    #4
    aXaCaR_54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadettin bey anlık olarak hangi domain veya IP lere kurulu olduğunu göreceğiniz bir kodcuk yerleştirseydiniz keşke. Bu şekilde böyle şeylerin önüne geçebilirdiniz.
    ya adam gelmiş bana dıyor senın temanı bana daha ucuza bırı satacak r10 da bu ne bıcım iştir ben anlamıyorum ki biz geri zekalımıyız o zaman bırı bizden butun temaları alsın satsın ne mantık ise.
  • 28-05-2010, 11:51:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    eee buradaki kullanıcıların bazıları böyle yapacak birşey yok.
  • 22-06-2010, 17:24:46
    #6
    haklısınız. ama yapacak bişey yok. İp kontrolü eklerseniz bu seferde *********** siz olursunuz eminim
  • 25-06-2010, 14:48:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    çoklu satışlardaki temalara lisans şeklinde birşeyler koymalısın
  • 26-06-2010, 10:57:12
    #8
    ugurerkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoklu satışlardaki temalara lisans şeklinde birşeyler koymalısın
    Böyle bişey mümkünse eğer kesinlikle uygulanmalı
  • 10-11-2012, 13:35:03
    #9
    sadettimn bey sizden aldıgımız temayı birkaç müşterimiz internette satıyorlar dedi.

    bizde bu temayı sürekli özelleştiriyoruzki farklılık olsun bunun önüne geçilmesi lazım