Sadettin bey anlık olarak hangi domain veya IP lere kurulu olduğunu göreceğiniz bir kodcuk yerleştirseydiniz keşke. Bu şekilde böyle şeylerin önüne geçebilirdiniz.
ya adam gelmiş bana dıyor senın temanı bana daha ucuza bırı satacak r10 da bu ne bıcım iştir ben anlamıyorum ki biz geri zekalımıyız o zaman bırı bizden butun temaları alsın satsın ne mantık ise.