• 02-05-2020, 00:11:17
    #1
    merhabalar panelden satıs ortaklıgı sıstemını aktıve ettım komısyon oranını fılan ayarladım lakin müsterilerin satış ortaklıgı talep etme sekmesı filan cıkmıyor yardımcı olurmusunuz
  • 02-05-2020, 00:13:56
    #2
    Kurumsal PLUS
    xhancor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar panelden satıs ortaklıgı sıstemını aktıve ettım komısyon oranını fılan ayarladım lakin müsterilerin satış ortaklıgı talep etme sekmesı filan cıkmıyor yardımcı olurmusunuz
    Anydesk iletin yardımcı olalım