xhancor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar panelden satıs ortaklıgı sıstemını aktıve ettım komısyon oranını fılan ayarladım lakin müsterilerin satış ortaklıgı talep etme sekmesı filan cıkmıyor yardımcı olurmusunuz
Anydesk iletin yardımcı olalım