vedase adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
WISECP den WHMCS ye aktaırm
10
●676
- 28-03-2020, 23:04:42Üyeliği durdurulduSistemsel olarak eksik gördüğünüz hususları paylaşırsanız, nelerin eksik olduğunu görüp bu yönde iyileştirmeler sağlayabiliriz.
- 02-04-2020, 12:44:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tasarımsal geliştirme konusunda temalar üretiliyor sistemsel bakımından yetersiz kısımlar içinse siz neler bekliyorsunuz aslında şahsım adına şuan'a kadar Wisecp için 7 adet arayüz tasarımı yapıldı satılmak üzere bu konuda tema geliştiren firmalar mevcuttur kategoride bize ait olanı desteklemek gerekiyor tabiki tercih yine kullanacak kişilerindir.vedase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle