• 28-03-2020, 23:04:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    vedase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemsel bakımdan yetersiz bulduğumuz için
    Sistemsel olarak eksik gördüğünüz hususları paylaşırsanız, nelerin eksik olduğunu görüp bu yönde iyileştirmeler sağlayabiliriz.
  • 02-04-2020, 12:44:53
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vedase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarım ve sistemsel bakımdan yetersiz bulduğumuz için geçme kararı aldık, otomasyon konusunda bir sıkıntımız olmadı şükür
    Tasarımsal geliştirme konusunda temalar üretiliyor sistemsel bakımından yetersiz kısımlar içinse siz neler bekliyorsunuz aslında şahsım adına şuan'a kadar Wisecp için 7 adet arayüz tasarımı yapıldı satılmak üzere bu konuda tema geliştiren firmalar mevcuttur kategoride bize ait olanı desteklemek gerekiyor tabiki tercih yine kullanacak kişilerindir.