tasarım ve sistemsel bakımdan yetersiz bulduğumuz için geçme kararı aldık, otomasyon konusunda bir sıkıntımız olmadı şükür
Tasarımsal geliştirme konusunda temalar üretiliyor sistemsel bakımından yetersiz kısımlar içinse siz neler bekliyorsunuz aslında şahsım adına şuan'a kadar Wisecp için 7 adet arayüz tasarımı yapıldı satılmak üzere bu konuda tema geliştiren firmalar mevcuttur kategoride bize ait olanı desteklemek gerekiyor tabiki tercih yine kullanacak kişilerindir.