• 19-10-2018, 15:22:35
    #1
    Reveloper
    Böyle bir modül yapmayı düşünüyorum. Piyasa araştırması yapıyorum almak isteyen sayısı ne olur diye?

    IQ Testi pırasadan yüksek olanlar için ücretsiz hosting imkanı dahi verebilirsiniz ek özellikle.




    Modülün fikir babası;


    Modül İndirme Sayfası;
  • 19-10-2018, 15:24:51
    #2
    Ahaha aynen lazım
  • 19-10-2018, 15:25:53
    #3
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir modül yapmayı düşünüyorum. Piyasa araştırması yapıyorum almak isteyen sayısı ne olur diye?

    IQ Testi prasadan yüksek olanlar için ücretsiz hosting imkanı dahi verebilirsiniz ek özellikle.




    Modülün fikir babası;


    Modül Nasıl İndirilir;
    Allaha var bana çok gelmiyor böyle adamlar yüzünden canlı desteği kaldırdım.

    Ddos atmak serbest mi
    Şifre nereden sıfırlanıyor
    Vds i evde barındırabilir miyiz?
    Eleman arıyor musunuz (popüler)
    Neden kayıt oluyoruz
    Fatura almazsan fiyat düşer mi ?
    Neden tc istiyorsunuz?
  • 19-10-2018, 15:31:15
    #4
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allaha var bana çok gelmiyor böyle adamlar yüzünden canlı desteği kaldırdım.

    Ddos atmak serbest mi
    Şifre nereden sıfırlanıyor
    Vds i evde barındırabilir miyiz?
    Eleman arıyor musunuz (popüler)
    Neden kayıt oluyoruz
    Fatura almazsan fiyat düşer mi ?
    Neden tc istiyorsunuz?
    Abi elaman arıyor musunuz
  • 19-10-2018, 15:41:11
    #5
    Bu kafafaki insanlar r10 yada ******* üzerinden geliyor.Daha bu zamana kadar şaşmadı.
    Teknik personele terbiyesizlik ve saygısızlık yapan bir kişi ne kadar ödediyse ödesin hizmet alamaz.

    Herşeyden önce insanlık geliyor.
  • 19-10-2018, 16:13:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ahahahaha sesli güldüm
  • 19-10-2018, 20:01:31
    #7
    Ücretsiz aldığı modül için de sanki ödeme yapmış gibi dolandırıcılıkla suçlamak da ayrı bir kafa
  • 19-10-2018, 20:03:49
    #8
    Nerde lamer var gelir artık
  • 20-10-2018, 08:05:31
    #9
    Kurumsal PLUS
    Baya bir güldüm Bu tipler 10 sene önce yoktu ama şimdi yeterince fazla. Yeni jenerasyon çok acayip anlam veremiyorum.