Bu kafafaki insanlar r10 yada ******* üzerinden geliyor.Daha bu zamana kadar şaşmadı.
Teknik personele terbiyesizlik ve saygısızlık yapan bir kişi ne kadar ödediyse ödesin hizmet alamaz.

Herşeyden önce insanlık geliyor.