Bilindiği gibi forum geçmişinde türkyılmaz 3pay ödeme modülünü forum üzerinde bulunan Furkan Türkyılmaz isimli kullanıcıdan birçok firma alım yapmıştı.
Ancak wirecard bu konuda güncelleme yaparak http apilerinin tamamını https olarak anons edeceğini ve modül üzerinde güncelleme yapmamız gerektiğini vurguluyor. Forumda olmadığı için kendisine soramıyoruz ancak bu hususta herhangi bir modül güncellemesi yaptıran veyahut mevcut modülün çalışıp çalışmayacağı hususunda bilgi sahibi olan arkadaşlar mevcut mu? Bu durumdan müzdarip diğer arkadaşlar nasıl bir aksiyon alacaklar? 15 Ocak itibari ile http üzerinden bildirimler inaktif duruma düşecek. 3 günlük periyod içerisinde hızlı aksiyon almamız gerekiyor. Bilgi sahibi arkadaşlar bilgi paylaşımı yapabilirlerse tüm forum kullanıcılarımızın 15 Ocak tarihinden sonraki yaşanabilecek maduriyet seviyesini en aza indirgeyebiliriz.
3Pay - Wirecard WHMCS modül güncellemesi
7
●1.701
- 12-01-2018, 14:41:35
- 12-01-2018, 14:51:53Şurada birisi paylaşmış, bir bakın isterseniz https://github.com/menesakdeniz/3pay-Mobil-Odeme-WHMCS
- 12-01-2018, 17:33:41Teşekkür ederim. Deneyip sonuç bilgisini ihtiyacı olan arkadaşlara faydalı olabilir düşüncesiyle paylaşacağım.Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2018, 13:25:59merhaba ben ticket açtım türkyılmaza ama arkadaş vurdum duymaz bir tavırla değişiklik yapılmayacak dedi ve modulun çalışıp çalışmayacağını sorunca cevapsız bıraktı çok ilgisiz bir arkadaş forumdan neden banlandığı gayet belli ek olarak bu modulu denedinizmi acaba çalışıyormu birde kredi kartı da lazımconquer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2018, 00:13:56İlgili üyelikte tüm eklentileri mevcuttur.Rabisu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://github.com/menesakdeniz