Bilindiği gibi forum geçmişinde türkyılmaz 3pay ödeme modülünü forum üzerinde bulunan Furkan Türkyılmaz isimli kullanıcıdan birçok firma alım yapmıştı.
Ancak wirecard bu konuda güncelleme yaparak http apilerinin tamamını https olarak anons edeceğini ve modül üzerinde güncelleme yapmamız gerektiğini vurguluyor. Forumda olmadığı için kendisine soramıyoruz ancak bu hususta herhangi bir modül güncellemesi yaptıran veyahut mevcut modülün çalışıp çalışmayacağı hususunda bilgi sahibi olan arkadaşlar mevcut mu? Bu durumdan müzdarip diğer arkadaşlar nasıl bir aksiyon alacaklar? 15 Ocak itibari ile http üzerinden bildirimler inaktif duruma düşecek. 3 günlük periyod içerisinde hızlı aksiyon almamız gerekiyor. Bilgi sahibi arkadaşlar bilgi paylaşımı yapabilirlerse tüm forum kullanıcılarımızın 15 Ocak tarihinden sonraki yaşanabilecek maduriyet seviyesini en aza indirgeyebiliriz.