v7.2.0 Beta'yı Türkçe yaptık %80 olacak şekilde ancak çok fazla İngilizce terim var ve vaktim çok az olduğu için yeteri kadarını çevirdim. WHMCS Official olarak iletildi dosyalar ama geç kaldığım için beta 3 veya GA 1 yayınlayacaklar benim yüzümden

Elden geldiği kadar güncelledim textleri yazı hatalarını vs. mesela (Order = Sıralama) iken Sipariş olarak girilmiş bazı yerlerde onları vs bir çok şeyi düzelttim.
v7.3 veya GA1'de çok istediğiniz reports kısmınıda Türkçe yapacağız.
İlgi ve alakadan ötürü teşekkür ederim.
v7.2'de güzel sürprizler gelecek
(Panelden FTP yönetimi gibi..)Şimdilik haberler bunlar gelişmeler için yeni konu açarım.
Sevgi ve saygılarımla..

