Merhaba @Burti,
Bu nasıl bir yaklaşımdır böyle? Soruyu yöneltirken özellikle üslubuma, yazış biçimime gereken özeni gösterdim oysa ki... Yeterince samimi/art niyetsiz yazamamışım demek ki, benim kabahatim olsa gerek..
Yazdıklarımı nasıl böyle algıladığınızı anlayamadım doğrusu, belki de söz ettiğiniz gibi karşılaştığınız genel kurnazlıklardan kaynaklanmıştır... Yoksa WHMCS'in size özellikle bir görev vermediğini, 'Turkey Developer' ya da 'Certified Developer' ifadelerinin firma nazarında özel bir hükmü olmadığını tabi ki biliyorum. Sadece merak ettiğim/aklıma takılan hususları sormak istemiştim.
Kolaylıklar.