Anket Doping v3 Temasını Nasıl Buldunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 1
Doping v3 Temasını Nasıl Buldunuz ?
Güzel Olmuş
%100,00 (1 Oy)
Kötü Olmuş
%0 (0 Oy)
  • 10-08-2015, 12:42:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar, 2005 yılından bu yana bilişim sektörünün farklı dallarında hizmetler verdim ve aldım.

    2010 yılından sonra whmcs sektöründe bir çok kurumsal ve bireysel firmalara whmcs konusunda yardımlarda bulundum, *******, r10 içerisindede bu bilgilerimizden faydalanan arkadaşlarımız oldu.

    Doping Hosting'e yaptığımız ve entegre ettiğimiz temada ufak defek yine hatalar söz konusu bunları gördüğünüzde bizimle paylaşırsanız sevinirim.

    Temanın ilk çıktığı v1 idi şuanda v3 versionuna yükseltmiş bulunuyoruz.

    www.dopinghosting.com

    demo k.adı: info@info.com
    şifre: a123321a

    Saygılarımla

  • 10-08-2015, 15:26:16
    #2
    Slider sorunlu ona bi göz atın haricinde birkac yerde yazı kayması var

    Onun haricinde iyi başarılar
  • 10-08-2015, 16:34:42
    #3
    Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Slider sorunlu ona bi göz atın haricinde birkac yerde yazı kayması var

    Onun haricinde iyi başarılar
    Hangi tarayıcıda slider sorunlu göründü, yorumunuz için teşekkürler
  • 10-08-2015, 17:00:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fRtkmR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi tarayıcıda slider sorunlu göründü, yorumunuz için teşekkürler
    Win8.1 / Mozilla

    http://i.imgur.com/h5uFWzZ.png
    http://i.imgur.com/cFgsKCS.png
    http://i.imgur.com/GF8IQLY.png
    http://i.imgur.com/DuyuUtg.png

    Bunların dışında oldukça güzel bir tema.
  • 10-08-2015, 22:40:30
    #5
    Mozilla sslere göz atın
    http://prntscr.com/833gj9
    Sitenin ortasına az indiğimizde slider oturuyor fakat bozuk oturuyor
    http://prntscr.com/833h9e

    Tavsiyem Tam geniş ekran slider kullanmanız
  • 11-08-2015, 10:21:38
    #6
    Düzeltmeler yapıldı, mobil için gerekli incelemeleri yapıyorum
  • 11-08-2015, 13:42:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bir an temayı satıyorsunuz sandım, almayı kararlaştırmıştım
  • 11-08-2015, 18:12:07
    #8
    Guzel olmus.. eski temayi atmada zebil olmasin..degerlendirelim
  • 11-08-2015, 18:38:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım güzel fakat eksikleri çok ilerde satışa çıkarsa değerlendirmek isteriz