Mozilla sslere göz atın
http://prntscr.com/833gj9
Sitenin ortasına az indiğimizde slider oturuyor fakat bozuk oturuyor
http://prntscr.com/833h9e

Tavsiyem Tam geniş ekran slider kullanmanız