anlamadıgım şey şu, zamanında bir lisans aldınız ve sadece o lisansımı satişa cikartiyorsunuz yoksa birden fazla lisans mi satiyorsunuz,
bu temanın yapımcısı ve satiş linki "http://www.demo.whmcsthemes.com/?theme=VPS-Host" burada iken siz üstünde ne değişiklik yaptiniz ki fiberserver teması oldu ve satişa cikartmaya hak kazandınız merak ettim ? tek farkı Türkçe olmasımı
Fiber Server Teması V6.1 Uyumlu
10
●2.090
- 29-10-2015, 20:05:02Sipariş ekranında Fiberserver eski teması yazmaktadır, tema türkçedir ayrıca lisansıyla devir edilecektir.Eski temamız olduğundan öyle denilmiştir.Çoğu kişi eski temamız olarak biliyor.ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle