anlamadıgım şey şu, zamanında bir lisans aldınız ve sadece o lisansımı satişa cikartiyorsunuz yoksa birden fazla lisans mi satiyorsunuz,
bu temanın yapımcısı ve satiş linki "http://www.demo.whmcsthemes.com/?theme=VPS-Host" burada iken siz üstünde ne değişiklik yaptiniz ki fiberserver teması oldu ve satişa cikartmaya hak kazandınız merak ettim ? tek farkı Türkçe olmasımı