• 21-02-2015, 13:01:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar whmcs sistemimde türk lirası ve dolar olarak otomatik hesaplanmasını nasıl yapabilirim , türk lirası var fakat y.d müşterilerimiz için $ kurunu eklememiz ve de otomatik olarak türk lirasını $ kuruna nasıl çevirecek tşkler
  • 21-02-2015, 19:09:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yokmu forumda yardımcı olacak insan?
  • 24-02-2015, 09:59:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme metodları sekmesi altında para birimleri mevcut ordan ekleyin daha sonradadöviz kurunu güncelleyin son olarak ürün fiyatlarını güncelleyin butonu var oraya tıkladığınızda sorun değil bir özellik daha eklenmiş olucaktır.
  • 24-02-2015, 16:15:29
    #4
    Dostum tl odeme birimi ltinda arkadasimizin dediği gibi seçeneğe ekle müşteri kaydolurken para birimini isaretledigindede otomatik olareak o müşteriye dolari gösterecektir.
  • 25-02-2015, 12:16:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim doğrumu bi bakabilirmisiniz döviz kurunu otomatik günceller değilmi ?


    getsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme metodları sekmesi altında para birimleri mevcut ordan ekleyin daha sonradadöviz kurunu güncelleyin son olarak ürün fiyatlarını güncelleyin butonu var oraya tıkladığınızda sorun değil bir özellik daha eklenmiş olucaktır.
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum tl odeme birimi ltinda arkadasimizin dediği gibi seçeneğe ekle müşteri kaydolurken para birimini isaretledigindede otomatik olareak o müşteriye dolari gösterecektir.
  • 25-02-2015, 12:49:01
    #6
    Musteri panelinde sanirim bir seçenek vardi müşterinin para birimini seçebilmesi için onuda düzenlemeniz gerekiyor müşteri kayit esnasinda işaretleyerek devam edecek ki fiyatlar usd veya tl olarak gelsin.Doviz kurlarinin gi=uncellemek içinde seçeneğim işaretlenmesi gerekeiyor
  • 25-02-2015, 13:19:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sipariş formundan bahsediyorsunuz sanırım onu forumda arayayım , döviz ve ürün fiyatlarını güncellemeye basınca sanrım yeniliyor biz burtiyi bi etiketleyelim biliyordur teşekkür ederim @Burti;
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Musteri panelinde sanirim bir seçenek vardi müşterinin para birimini seçebilmesi için onuda düzenlemeniz gerekiyor müşteri kayit esnasinda işaretleyerek devam edecek ki fiyatlar usd veya tl olarak gelsin.Doviz kurlarinin gi=uncellemek içinde seçeneğim işaretlenmesi gerekeiyor
  • 25-02-2015, 17:31:46
    #8
    Reveloper
    UfukY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sipariş formundan bahsediyorsunuz sanırım onu forumda arayayım , döviz ve ürün fiyatlarını güncellemeye basınca sanrım yeniliyor biz burtiyi bi etiketleyelim biliyordur teşekkür ederim @Burti;
    Kurulum > Otomasyon Ayarları > Para Birimi Otomatik Güncelleme Ayarları sekmesinden bakın lütfen.
  • 25-02-2015, 18:51:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    onu ayarladım hocam sipariş verirken tl veya usd seçeneğini nasıl ekleriz ; örn sizin siteniz tşk
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulum > Otomasyon Ayarları > Para Birimi Otomatik Güncelleme Ayarları sekmesinden bakın lütfen.