whmcs ödeme brimi sorunu
9
●1.211
- 25-02-2015, 12:16:53Üyeliği durdurulduteşekkür ederim doğrumu bi bakabilirmisiniz döviz kurunu otomatik günceller değilmi ?

getsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-02-2015, 12:49:01Musteri panelinde sanirim bir seçenek vardi müşterinin para birimini seçebilmesi için onuda düzenlemeniz gerekiyor müşteri kayit esnasinda işaretleyerek devam edecek ki fiyatlar usd veya tl olarak gelsin.Doviz kurlarinin gi=uncellemek içinde seçeneğim işaretlenmesi gerekeiyor
- 25-02-2015, 13:19:55Üyeliği durduruldusipariş formundan bahsediyorsunuz sanırım onu forumda arayayım , döviz ve ürün fiyatlarını güncellemeye basınca sanrım yeniliyor biz burtiyi bi etiketleyelim biliyordur teşekkür ederim @Burti;
atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-02-2015, 17:31:46Kurulum > Otomasyon Ayarları > Para Birimi Otomatik Güncelleme Ayarları sekmesinden bakın lütfen.UfukY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2015, 18:51:17Üyeliği durdurulduonu ayarladım hocam sipariş verirken tl veya usd seçeneğini nasıl ekleriz ; örn sizin siteniz
tşk
Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


tşk