sipariş formundan bahsediyorsunuz sanırım onu forumda arayayım , döviz ve ürün fiyatlarını güncellemeye basınca sanrım yeniliyor biz burtiyi bi etiketleyelim biliyordur teşekkür ederim @Burti;
atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Musteri panelinde sanirim bir seçenek vardi müşterinin para birimini seçebilmesi için onuda düzenlemeniz gerekiyor müşteri kayit esnasinda işaretleyerek devam edecek ki fiyatlar usd veya tl olarak gelsin.Doviz kurlarinin gi=uncellemek içinde seçeneğim işaretlenmesi gerekeiyor