• 18-11-2013, 22:41:34
    #37
    merhaba bana da gönderebilirmisiniz ?
  • 19-11-2013, 02:15:06
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Bende p.m. alabilirmiyim.
  • 20-11-2013, 12:55:55
    #39
    Bende p.m. alabilirmiyim
  • 20-11-2013, 13:19:06
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende alabilirmiyim

    Teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 20-11-2013, 18:06:00
    #41
    Kullananlar bişey dememiş ama, bende mi sorun var sadece?

    Müşterim kredi kartı ile ödeme yapıyor, 65 TL lik bir fatura diyelim.

    Müşteriden 68,25 TL çekiyor.
    İşlem ücretleri kısmında 2,77 TL görünüyor.
    Bakiye -3,25 TL olup, 3.25 müşteriye kredi ekliyor.

    Böle tuhaf bir durum var.

    Yani fatura 65 TL olduğundan, fazladan fatura ödenmiş şeklinde görünüp bunu müşterinin kredisine ekliyor.
  • 20-11-2013, 18:31:55
    #42
    Üyeliği durduruldu
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullananlar bişey dememiş ama, bende mi sorun var sadece?

    Müşterim kredi kartı ile ödeme yapıyor, 65 TL lik bir fatura diyelim.

    Müşteriden 68,25 TL çekiyor.
    İşlem ücretleri kısmında 2,77 TL görünüyor.
    Bakiye -3,25 TL olup, 3.25 müşteriye kredi ekliyor.

    Böle tuhaf bir durum var.

    Yani fatura 65 TL olduğundan, fazladan fatura ödenmiş şeklinde görünüp bunu müşterinin kredisine ekliyor.
    Bu sorun bizdede mevcut @Burti; sanırım ilgilenecektir.
  • 20-11-2013, 18:36:41
    #43
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullananlar bişey dememiş ama, bende mi sorun var sadece?

    Müşterim kredi kartı ile ödeme yapıyor, 65 TL lik bir fatura diyelim.

    Müşteriden 68,25 TL çekiyor.
    İşlem ücretleri kısmında 2,77 TL görünüyor.
    Bakiye -3,25 TL olup, 3.25 müşteriye kredi ekliyor.

    Böle tuhaf bir durum var.

    Yani fatura 65 TL olduğundan, fazladan fatura ödenmiş şeklinde görünüp bunu müşterinin kredisine ekliyor.
    aynı durumdayım açıkcası, bekliyoruz umarım bir güncelleme getirir @Burti
  • 21-11-2013, 04:11:49
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Bende pm alabilirmiyim.
  • 21-11-2013, 10:47:41
    #45
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modülün hataları giderildi.

    Paylaşılmayacak sadece konu altından isteyenlere gönderilecektir. Forumda şahsıma sallayıp işi düştüğünde mesaj atan karakteri beş para etmez insanlara verilmeyecektir. Özel mesaj lütfen atmayınız.

    Kurulum şu şekilde:

    RAR'DAN ÇIKARTIN > WHMCS'NİN KURULU OLDUĞU DİZİNE TOPYEKÜN ATIN.
    Burak Selam dosyayı bende rica etsem.