Kullananlar bişey dememiş ama, bende mi sorun var sadece?
Müşterim kredi kartı ile ödeme yapıyor, 65 TL lik bir fatura diyelim.
Müşteriden 68,25 TL çekiyor.
İşlem ücretleri kısmında 2,77 TL görünüyor.
Bakiye -3,25 TL olup, 3.25 müşteriye kredi ekliyor.
Böle tuhaf bir durum var.
Yani fatura 65 TL olduğundan, fazladan fatura ödenmiş şeklinde görünüp bunu müşterinin kredisine ekliyor.
Bu sorun bizdede mevcut
@Burti; sanırım ilgilenecektir.