• 13-11-2007, 14:52:23
    #1
    Arkadaşlar live messengerda ses ve görüntü kurulumunu tıklıyorum fakat defalarca denememe rağmen ses ve görüntü kurulumunu gerçekleştiremiyoruz diyor.Porgramı kaldırıp denedim yine olmadı.Yardımlarınız bekliyorum...
  • 13-11-2007, 16:50:24
    #2
    sorunumu çözdüm...
  • 02-12-2009, 15:21:04
    #3
    sorununuzu nasıl çzdüğünüzü anlatsaydınız sizden sonra gelenlere ve bu sorunu yaşayanlarada yardımcı olurdunuz. diye düşünüyorum.