ses ve görüntü kurulumu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ses ve görüntü kurulumu
2
●
2.201
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
ses ve görüntü kurulumu
13-11-2007, 14:52:23
#1
izmirli_
Arkadaşlar live messengerda ses ve görüntü kurulumunu tıklıyorum fakat defalarca denememe rağmen ses ve görüntü kurulumunu gerçekleştiremiyoruz diyor.Porgramı kaldırıp denedim yine olmadı.Yardımlarınız bekliyorum...
13-11-2007, 16:50:24
#2
izmirli_
sorunumu çözdüm...
02-12-2009, 15:21:04
#3
mytr
sorununuzu nasıl çzdüğünüzü anlatsaydınız sizden sonra gelenlere ve bu sorunu yaşayanlarada yardımcı olurdunuz. diye düşünüyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler