Konu
ses ve görüntü kurulumu
13-11-2007, 14:52:23
#1
izmirli_
Arkadaşlar live messengerda ses ve görüntü kurulumunu tıklıyorum fakat defalarca denememe rağmen ses ve görüntü kurulumunu gerçekleştiremiyoruz diyor.Porgramı kaldırıp denedim yine olmadı.Yardımlarınız bekliyorum...