Arkadaşlar live messengerda ses ve görüntü kurulumunu tıklıyorum fakat defalarca denememe rağmen ses ve görüntü kurulumunu gerçekleştiremiyoruz diyor.Porgramı kaldırıp denedim yine olmadı.Yardımlarınız bekliyorum...