MSN'de düşen var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN'de düşen var mı?
3
●
731
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
MSN'de düşen var mı?
07-02-2013, 01:11:46
#1
Radius
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar şimdi MSN açayım dedim, çevrimiçi hiçkimse yok. Liste bayağı kalabalık bu kadarının tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Toplu şekilde MSN'den düşen oldu mu?
Geçen gün de 2-3 saat MSN'e erişim engellenmişti, mart ayı için tatbikat sanırım
07-02-2013, 01:13:19
#2
GOKBERK
MSN programı tedaviden kalkacak skype'a bağlı şekilde çalışacak skype indirirsen sorun yaşamazsın
http://windows.microsoft.com/tr-TR/messenger/home
07-02-2013, 01:13:52
#3
Kuty
Üyeliği durduruldu
sorun yok kapattım açtım online var
07-02-2013, 03:07:50
#4
Radius
Üyeliği durduruldu
Düzeldi zaten.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler