• 07-02-2013, 01:11:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar şimdi MSN açayım dedim, çevrimiçi hiçkimse yok. Liste bayağı kalabalık bu kadarının tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Toplu şekilde MSN'den düşen oldu mu?

    Geçen gün de 2-3 saat MSN'e erişim engellenmişti, mart ayı için tatbikat sanırım
  • 07-02-2013, 01:13:19
    #2
    MSN programı tedaviden kalkacak skype'a bağlı şekilde çalışacak skype indirirsen sorun yaşamazsın

    http://windows.microsoft.com/tr-TR/messenger/home
  • 07-02-2013, 01:13:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sorun yok kapattım açtım online var
  • 07-02-2013, 03:07:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Düzeldi zaten.