Konu
MSN'de düşen var mı?
07-02-2013, 01:11:46
#1
Radius
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar şimdi MSN açayım dedim, çevrimiçi hiçkimse yok. Liste bayağı kalabalık bu kadarının tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Toplu şekilde MSN'den düşen oldu mu?
Geçen gün de 2-3 saat MSN'e erişim engellenmişti, mart ayı için tatbikat sanırım