Arkadaşlar şimdi MSN açayım dedim, çevrimiçi hiçkimse yok. Liste bayağı kalabalık bu kadarının tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Toplu şekilde MSN'den düşen oldu mu?

Geçen gün de 2-3 saat MSN'e erişim engellenmişti, mart ayı için tatbikat sanırım