Konu
MSN'de düşen var mı?
07-02-2013, 01:13:19
#2
GOKBERK
MSN programı tedaviden kalkacak skype'a bağlı şekilde çalışacak skype indirirsen sorun yaşamazsın
http://windows.microsoft.com/tr-TR/messenger/home