Arkadaşlar msn 9 u kullanıyorum 10 u hiç sevmedim
Msn 9 da gönderdiğimiz veya gönderilen linklere tıklayamıyorum , doğal olarak kopyala yapıştır yapıyorum.
Bunun bir çözümü yokmu ?
Msn 9 Linklere Tıklayamıyorum.
8
●944
- 08-12-2010, 10:48:24
- 08-12-2010, 12:17:37Üyeliği durdurulduOhhh be sonunda oldu
arkadaşlar proğram basit anlatıldığı gibi yapın olacaktır.Yaptığınızda msni tekrar başlatın olmadı diyeceksiniz bende demiştim bu sabah bilgisayarımı açtığımda arkadaş link gönderdi oldu (:
Sonra diğer bilgisayarıma denedim dediğim gibi kesin bilgisayarınızı başlatmanız gerekiyor.
Buradan yapabilirsiniz.
http://forum.donanimhaber.com/m_44787532/tm.htm - 08-12-2010, 12:27:01Üyeliği durdurulduÜstteki verdiğim linkten yap umutumutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2010, 10:53:28
