• 08-12-2010, 00:26:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar msn 9 u kullanıyorum 10 u hiç sevmedim

    Msn 9 da gönderdiğimiz veya gönderilen linklere tıklayamıyorum , doğal olarak kopyala yapıştır yapıyorum.

    Bunun bir çözümü yokmu ?
  • 08-12-2010, 00:27:56
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Güvenlik amacı ile kapatıldı linklere tıklama.
  • 08-12-2010, 10:48:24
    #3
    Upload tamamdır


    http://s2.dosya.tc/file/IGqVas/wlsetup-all.rar.html


    umarım işini görmüşümdür
  • 08-12-2010, 12:17:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ohhh be sonunda oldu

    arkadaşlar proğram basit anlatıldığı gibi yapın olacaktır.Yaptığınızda msni tekrar başlatın olmadı diyeceksiniz bende demiştim bu sabah bilgisayarımı açtığımda arkadaş link gönderdi oldu (:
    Sonra diğer bilgisayarıma denedim dediğim gibi kesin bilgisayarınızı başlatmanız gerekiyor.

    Buradan yapabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_44787532/tm.htm
  • 08-12-2010, 12:18:03
    #5
    BENDE 8 de tıklıyamıyorum
  • 08-12-2010, 12:27:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BENDE 8 de tıklıyamıyorum
    Üstteki verdiğim linkten yap umut
  • 08-12-2010, 20:22:26
    #7
    bende tıklayamıyorum ama tıklamakta istemiyorum kopyala yapıştır daha mantıklı bence
  • 12-12-2010, 12:14:40
    #8
    tıklama olayını msn büyük şikayetler sonucu son versiyonunda tamamen kaldırdı e botnet cilerin sonu bu şekilde gelmiş oldu sömürüye son
  • 15-12-2010, 10:53:28
    #9
    http://forum.donanimhaber.com/m_44787532/tm.htm

    işe yaradı sürüm msn 8.5