Arkadaşlar msn 9 u kullanıyorum 10 u hiç sevmedim

Msn 9 da gönderdiğimiz veya gönderilen linklere tıklayamıyorum , doğal olarak kopyala yapıştır yapıyorum.

Bunun bir çözümü yokmu ?