Msn çıldırdı :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn çıldırdı :S
5
●
561
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn çıldırdı :S
18-11-2010, 01:49:29
#1
webnoz
Msnde son 15 gündür bi kırıklık var.. Ben birisini ekliyorum, engelli görünüyor.
Birde maile bakıyım diyorum o sırada msn düşüyor. Sizdede böyle birşeyler var mı ? Ne saçma abuk subuk işleri var bu msnin
18-11-2010, 01:52:11
#2
HazarHizmet
Bende aynısı kişi listesi çok ise yapıyor.
18-11-2010, 01:52:47
#3
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Daha önce böyle sorun tartışıldı,
arama
yapın lütfen.
<konudışı>
Hatalı kategori.
Report ettim.
</konudışı>
18-11-2010, 01:53:47
#4
webnoz
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha önce böyle sorun tartışıldı,
arama
yapın lütfen.
<konudışı>
Hatalı kategori.
Report ettim.
</konudışı>
msni tartışıyorduk. msnin yaptığı abuklukları sabuklukları !
18-11-2010, 01:54:54
#5
HazarHizmet
webnoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msni tartışıyorduk. msnin yaptığı abuklukları sabuklukları !
Ama o rapor etmek için doğmuş bir kullanıcı.
18-11-2010, 01:56:52
#6
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
webnoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msni tartışıyorduk. msnin yaptığı abuklukları sabuklukları !
MSN kategorisi var forumda. O kategoriden devam et tartışmaya. Taşındı zaten..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler