• 18-11-2010, 01:49:29
    #1
    Msnde son 15 gündür bi kırıklık var.. Ben birisini ekliyorum, engelli görünüyor.

    Birde maile bakıyım diyorum o sırada msn düşüyor. Sizdede böyle birşeyler var mı ? Ne saçma abuk subuk işleri var bu msnin
  • 18-11-2010, 01:52:11
    #2
    Bende aynısı kişi listesi çok ise yapıyor.
  • 18-11-2010, 01:52:47
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Daha önce böyle sorun tartışıldı, arama yapın lütfen.
    <konudışı>
    Hatalı kategori.
    Report ettim.
    </konudışı>
  • 18-11-2010, 01:53:47
    #4
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce böyle sorun tartışıldı, arama yapın lütfen.
    <konudışı>
    Hatalı kategori.
    Report ettim.
    </konudışı>

    msni tartışıyorduk. msnin yaptığı abuklukları sabuklukları !
  • 18-11-2010, 01:54:54
    #5
    webnoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msni tartışıyorduk. msnin yaptığı abuklukları sabuklukları !
    Ama o rapor etmek için doğmuş bir kullanıcı.
  • 18-11-2010, 01:56:52
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    webnoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msni tartışıyorduk. msnin yaptığı abuklukları sabuklukları !
    MSN kategorisi var forumda. O kategoriden devam et tartışmaya. Taşındı zaten..