Konu
Msn çıldırdı :S
18-11-2010, 01:49:29
#1
webnoz
Msnde son 15 gündür bi kırıklık var.. Ben birisini ekliyorum, engelli görünüyor.
Birde maile bakıyım diyorum o sırada msn düşüyor. Sizdede böyle birşeyler var mı ? Ne saçma abuk subuk işleri var bu msnin