Msnde son 15 gündür bi kırıklık var.. Ben birisini ekliyorum, engelli görünüyor.

Birde maile bakıyım diyorum o sırada msn düşüyor. Sizdede böyle birşeyler var mı ? Ne saçma abuk subuk işleri var bu msnin