Arkadaşlar sorunum şu.
Msnde birini ekliyorum ama karşı tarafa davet gitmiyor. Eklediğim kişi çevrimdışı gözüküyor.
Aynı şekilde beni ekleyenlerden de bana davet gelmiyor. Şaştım kaldım. 3 senelik msnim. Yaklaşık 1200+ kişi var. Kişi sayısının çokluğundan olabilir mi ?
Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba ? Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler şimdiden
Msn'e ekleyemiyorum,eklenemiyorum :/
15
●3.467
- 15-03-2010, 23:33:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.banada oldu ama şuanda girebiliyorum bi deneyin isterseniz