• 15-03-2010, 17:33:33
    #1
    Arkadaşlar sorunum şu.

    Msnde birini ekliyorum ama karşı tarafa davet gitmiyor. Eklediğim kişi çevrimdışı gözüküyor.
    Aynı şekilde beni ekleyenlerden de bana davet gelmiyor. Şaştım kaldım. 3 senelik msnim. Yaklaşık 1200+ kişi var. Kişi sayısının çokluğundan olabilir mi ?

    Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba ? Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Teşekkürler şimdiden
  • 15-03-2010, 17:35:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun bendede var hocam. Bilen bir arakdaş varsa çok iyi olur.
  • 15-03-2010, 17:36:08
    #3
    Bende aynı sorunu yaşıyorum, kişi sayısının fazla olmasından kaynaklanıyor.

    Bi kişi eklerken garanti olsun diye 10 kişi siliyorum,ekleniyor ozaman.
  • 15-03-2010, 23:28:24
    #4
    valla merakla cevap bekliyorum
  • 15-03-2010, 23:33:12
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada oldu ama şuanda girebiliyorum bi deneyin isterseniz
  • 15-03-2010, 23:36:35
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kişi sayısı fazla olunca böyle oluyor.hatta ben toplu olarak eklemistim ancak belirli bir sayıdan sonra listede kişi sayısı artmıyordu..
  • 16-03-2010, 01:47:41
    #7
    Aynı sorun 2 gündür bende de var. Genel bir problem mi, yoksa msn hatası mı... Çözebilmiş değilim. 100 kişi kadar sildim ama yok bana mısın demiyor.
  • 16-03-2010, 02:05:15
    #8
    Gaza gelip 200 kişide ben sildim
  • 16-03-2010, 02:22:47
    #9
    windows messenger ve amsn kullanın düzeliyor