Arkadaşlar sorunum şu.

Msnde birini ekliyorum ama karşı tarafa davet gitmiyor. Eklediğim kişi çevrimdışı gözüküyor.
Aynı şekilde beni ekleyenlerden de bana davet gelmiyor. Şaştım kaldım. 3 senelik msnim. Yaklaşık 1200+ kişi var. Kişi sayısının çokluğundan olabilir mi ?

Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba ? Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler şimdiden