• 04-06-2007, 21:10:46
    #1
    Arkadaslar birisi oturum açınca,ileti atınca,titreşim atınca filan ses gelmiyo

    Neden olabilr acaba
  • 04-06-2007, 21:12:13
    #2
    MSN Ana pencere > Araçlar > Seçenekler > Uyarılar ve Sesler
  • 04-06-2007, 21:14:40
    #3
    Ersat baktım oraya ancak herşey normal.
  • 04-06-2007, 21:17:32
    #4
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ersat baktım oraya ancak herşey normal.
    Araçlar > Ses ve Görüntü Kurulumu ? Ses düzeyi en altta olabilir.
    veya

    Araçlar > Seçenekler > Uyarılar ve Sesler
    Buradan sesleri kontrol edebilirmisin
    C:\Program Files\MSN Messenger\outgoing.wma
    C:\Program Files\MSN Messenger\nudge.wma
    C:\Program Files\MSN Messenger\type.wma
    Gibi.
  • 04-06-2007, 21:22:59
    #5
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araçlar > Ses ve Görüntü Kurulumu ? Ses düzeyi en altta olabilir.
    veya
    Araçlar > Seçenekler > Uyarılar ve Sesler
    Buradan sesleri kontrol edebilirmisin
    C:\Program Files\MSN Messenger\outgoing.wma
    C:\Program Files\MSN Messenger\nudge.wma
    C:\Program Files\MSN Messenger\type.wma
    Gibi.
    Sanırım dediğin gibi dosyalara birşey olmuş.
    İndirip tekrar kurdum düzeldi
    Teşekkürler.