Araçlar > Ses ve Görüntü Kurulumu ? Ses düzeyi en altta olabilir.
veya
Araçlar > Seçenekler > Uyarılar ve Sesler
Buradan sesleri kontrol edebilirmisin
C:\Program Files\MSN Messenger\outgoing.wma
C:\Program Files\MSN Messenger\nudge.wma
C:\Program Files\MSN Messenger\type.wma
Gibi.
Sanırım dediğin gibi dosyalara birşey olmuş.
İndirip tekrar kurdum düzeldi
Teşekkürler.