Az önce açtığım messenger adresi açılmıyor.
Sürekli " Oturum açılıyor " yazısı yazıyor, ama açılmıyor !
@live.com uzantılı. Şu yüzden olabilir diye düşünüyorum kişi listemi direk aktardım 875 kişi ekledi, bu yüzden olabilir mi ? Ama daha öncede yapmıştım bi sorun olmamıştı.
Messenger açılmıyor !
5
●1.460
- 04-01-2010, 23:39:59Ben yıllardır messenger değişirken böyle direk aktarırım, hepside arkadaşlarım.Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Messenger WEB'de ve ebuddy'de açılıyor. Maile ulaşabiliyorum - 05-01-2010, 09:51:30Messenger'ı silip tekrar yüklemeyi dener misin.
Sildikten sonra
--- Bilgisayarım > C:\ > Documents and Settings > KullanıcıAdı > Local Settings > Application Data > Microsoft klasörü içinde bulunan Windows Live Contacts ve Messenger klasörlerini sil.
Sonra
Başlat > Çalıştır > CMD
Bunları yaptıktan sonra tekrar yükle msn'iAlıntı - 05-01-2010, 10:29:21yaptım, fakat işe yaramadı. Başka bir arkadaşın bilgisayarında denedim, açıdlı.sMooThCRiMiNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle