• 04-01-2010, 23:20:55
    #1
    Az önce açtığım messenger adresi açılmıyor.
    Sürekli " Oturum açılıyor " yazısı yazıyor, ama açılmıyor !
    @live.com uzantılı. Şu yüzden olabilir diye düşünüyorum kişi listemi direk aktardım 875 kişi ekledi, bu yüzden olabilir mi ? Ama daha öncede yapmıştım bi sorun olmamıştı.
  • 04-01-2010, 23:23:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    875 kişi dikkat çekmiş, incelemeye alınmış olabilirsin. Spam önlemek için
  • 04-01-2010, 23:39:59
    #3
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    875 kişi dikkat çekmiş, incelemeye alınmış olabilirsin. Spam önlemek için
    Ben yıllardır messenger değişirken böyle direk aktarırım, hepside arkadaşlarım.
    Messenger WEB'de ve ebuddy'de açılıyor. Maile ulaşabiliyorum
  • 05-01-2010, 09:47:24
    #4
    halâ açılmıyor, hatta web messenger'den girip bütün listeyi tek tek sildim, yinede açılmıyor.
  • 05-01-2010, 09:51:30
    #5
    Messenger'ı silip tekrar yüklemeyi dener misin.

    Sildikten sonra
    --- Bilgisayarım > C:\ > Documents and Settings > KullanıcıAdı > Local Settings > Application Data > Microsoft klasörü içinde bulunan Windows Live Contacts ve Messenger klasörlerini sil.
    Sonra
    Başlat > Çalıştır > CMD
    Alıntı
    REG DELETE HKLM\Software\Microsoft\MSNMessenger /f
    REG DELETE HKCU\SOFTWARE\Microsoft\MSNMessenger /f
    REG DELETE HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows Live\ Communications Clients\Shared /f
    REG DELETE HKCU\Software\Microsoft\IdentityCRL /f
    REG DELETE HKLM\System\CurrentControlSet\Services\usnjsvc /f
    Bunları yaptıktan sonra tekrar yükle msn'i
  • 05-01-2010, 10:29:21
    #6
    sMooThCRiMiNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Messenger'ı silip tekrar yüklemeyi dener misin.

    Sildikten sonra
    --- Bilgisayarım > C:\ > Documents and Settings > KullanıcıAdı > Local Settings > Application Data > Microsoft klasörü içinde bulunan Windows Live Contacts ve Messenger klasörlerini sil.
    Sonra
    Başlat > Çalıştır > CMD


    Bunları yaptıktan sonra tekrar yükle msn'i
    yaptım, fakat işe yaramadı. Başka bir arkadaşın bilgisayarında denedim, açıdlı.