sMooThCRiMiNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Messenger'ı silip tekrar yüklemeyi dener misin.

Sildikten sonra
--- Bilgisayarım > C:\ > Documents and Settings > KullanıcıAdı > Local Settings > Application Data > Microsoft klasörü içinde bulunan Windows Live Contacts ve Messenger klasörlerini sil.
Sonra
Başlat > Çalıştır > CMD


Bunları yaptıktan sonra tekrar yükle msn'i
yaptım, fakat işe yaramadı. Başka bir arkadaşın bilgisayarında denedim, açıdlı.