Selamlar,

MSN 9 kullanıyorum, Msn'de kısa yol hotmaile yönlendirme tuşuna tıkladığımda Outlook Express açılmakta, kullandığım msn uzantısı w.cn şeklindedir..

Aynı msnden hotmail uzantılı girince sorun yok..

w.cn Kullanan arkadaşlarda aynı sekilde sorun var mı ?

w.cn artık aktif olmadığını söyleniyor ?

Şimdilik teşekkür ederim, yardımlarınız için..

Saygılar